Ketika ini saya di Mas lounge sementara menunggu panggilan menaiki pesawat. Dah 8 hari disini. Rasa tak sabar nak balik rumah. Well, ‘home sweet home’.

Bagi saya tiada tempat yang paling indah, melainkan Malaysia. Seronok jalan2 makan angin, tengok negara orang. Walau bagaimana pun Malaysia juga yang best.

Penerbangan ke Kuala Lumpur jam 2 petang. Sempat nak jamu selera.

image

Vegetable herbal soup.

Teringat saya pada satu perbualan dengan seorang teman. Kata dia, ‘ anak2 dah besar, sekarang ni dia fikir nak jalan makan angin ke luar negara je. Nanti bila dah tua dah tak larat, baru duduk dirumah. Saya? Best jugak kalau macam tu!

image

Cuppucino, cheese cake, popiah dan wantan goreng.

Dah nak naik pesawat. Jumpa di Malaysia. InsyaAllah. Good bye Australia……

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s